Program wydarzenia
może jeszcze ulec zmianie
8:30-9:30
✅ Rejestracja
9:30-10:00
Oficjalne otwarcie ServiceNow Community Summit 2023
Wszystko się jakoś zaczyna, to pierwsze historyczne wydarzenie również!
Piotr Załęski
Polpharma Biologics
Community Leader
Jakub Gromek
ServiceNow
Enterprise Account Executive
10:00-10:30
ServiceNow, nie tylko dla dużych.
Jaką wartość daje platforma ServiceNow dla organizacji uczącej się? Zaczynaliśmy od ITSMa i 8 osób w IT. Po 2 latach mamy w toku ITSMa, PPMa, CSM i plany na ITOM, ITAM i wiele innych modułów.
Piotr Załęski
Polpharma Biologics
ITSM and Applications Manager
10:30-11:00
Blaski i cienie wdrożeń – czy jest możliwa standaryzacja procesów w organizacji?
Czy jest możliwa Standaryzacja procesów? Przecież każdy ma swoje i każdy ma inne. Kastomizacja platformy ServiceNow – najwieksza zaleta platformy jest to ze możemy wszystko kastomizować, a największą wadą jest… możliwość kastomizacji. Prelekcje zakończymy „lesson learned” z wdrażania, customizacji i standaryzacji procesów w firmach.
Michał Gorzkowski
KMD Poland
Manager, ITSM Development
Damian Kot
KMD Poland
Global Servicenow Solution Architect
11:00-11:30
Optimize ServiceNow Reporting and Costs for Your Company with Power BI ServiceNow Integration
Effective reporting enables organizations to make well-informed decisions and foster business growth. However, users of ServiceNow often require assistance in extracting, analyzing, and visualizing data from the platform. It can result in reporting processes that are both time-consuming and expensive. The ServiceNow Power BI integration offers significant potential for organizations that combine the rich graphical representation of complex ServiceNow data, flexible custom analysis supported advanced ServiceNow reporting.
Khrystyna Shparyk
Alpha Serve
Business Development & Partnership Manager
11:30-11:50
☕️ Przerwa kawowa i networking
11:50-12:20
Od pomysłu w Biznesie do projektu w IT.
Droga jaką przeszedł Budimex od customowego procesu zarządzania żądaniami (demand) do rewizji podejścia w stronę OOTB.
Marcin Gniazdowski
Budimex
Platform Owner
Andrzej Tarasiewicz
Budimex
Head of IT Strategic Management Department
12:20-12:50
Transformacja operacji IT, zarządzania ryzykiem oraz podatnościami w organizacji: Studium przypadku z wykorzystaniem platformy ServiceNow.
Jak ServiceNow ITSM pomógł rozwiązać codzienne wyzwania Grupy, ujednolicić procesy oraz upewnić się, że zadania realizowane są w wyznaczonym czasie SLA. Wykorzystanie ITOM Discovery & Service Mapping i jego wpływ na widoczność oraz efektywne zarządzanie dynamicznym CMDB (wiele środowisk oraz rodzajów infrastruktury: chmura + on-prem) -> optymalizacja zarządzania infrastukturą oraz zmianami.
Jakub Kowalski
ERGO Hestia
IT Operations Manager
Paweł Pietryka
Accenture
Senior Manager & ServiceNow Practice Lead
12:50-13:30
Studium przypadku ważnej transformacji w firmie PRIMIENT
Zarządzanie Zmianą i Wdrażanie ServiceNow: Lekcje Wyniesione z Projektu Jakie wyzwania związane z zarządzaniem zmianą napotkaliśmy podczas wdrażania ServiceNow? Jakie strategie i praktyki okazały się skuteczne w zminimalizowaniu oporu i przyspieszeniu adaptacji? Lekcje i wnioski, które możemy podzielić się z innymi organizacjami planującymi podobne transformacje.
Marcin Stolarek
Primient
Global End User Adoption and IT Service Management Manager
Marta Pazderska
The Cloud People
Senior Solution Architect
13:30-14:30
Lunch
14:30-15:00
ServiceNow Accenture Generative AI & Prompt Engineering App- Przypadki użycia oraz framework automatyzacji.
Prezentacja + demo na żywo!
Paweł Pietryka
Accenture
Senior Manager & ServiceNow Practice Lead
15:00-15:30
Praktyczne zastosowanie Virtual Agent w usługach na przykładzie procesów HR
W ramach prelekcji zostanie przedstawione wykorzystanie usługi VA w jaki sposób pomogła usprawnić globalne procesy w organizacji ING. Zostaną omówione poszczególne komponenty jak m.in Chatbot/LiveAgent/NLU model/Agent Designer/Workspace Agent składające się na całość UX końcowego odbiorcy.
Łukasz Dziadek
ING
DevOps Expert
15:30-16:00
Jakość danych I automatyzacja CMDB jako kluczowe aspekty IT Asset Management
… czyli, jak efektywnie dostarczać zautomatyzowany katalog usług, który realizując zamówienie jednocześnie informuje użytkownika o czasie i koszcie usług infrastruktury IT. Opowiemy również, jak wdrożyć nowy model zarządzania danymi w CMDB (CSDM 3.0) na istniejącym (użytkowanym przez 10k użytkowników) repozytorium… bez żadnego downtime. Zarówno po stronie BNP, jak i e-Xim IT.
Hubert Chojko
BNP Paribas
Team Manager
Marcin Gałkowski
e-Xim IT
ITSM Consultant
16:00-16:30
☕️ Przerwa kawowa i networking
16:30-17:00
Use of Instance Scan for custom code review
Wdrożony proces i doświadczenia z wykorzystania dostępnych OOTB opcji automatycznego przeglądu kodu do poprawy jakości własnych rozwiązań na platformie ServiceNow.
Artur Makowski
Volvo
Principal Solution Architect
17:00-17:30
ServiceNow update – co nowego w Vancouver?
Zespół ServiceNow pokaże co nowego dzieje się w świecie platformy i kolejnych aktualizacji.
Robert Nowak
ServiceNow
Senior Advisory Solution Consultant
Krzysztof Wilczyński
ServiceNow
Senior Advisory Solution Consultant
17:30-18:00
Oficjalne zakończenie ServiceNow Community Summit 2023
Wszystko musi się również zakończyć, to jednak nie jest koniec naszych przygód tego dnia!
Piotr Załęski
Polpharma Biologics
Community Leader
Jakub Gromek
ServiceNow
Enterprise Account Executive
19:00-22:00
Koktajle i networking