ServiceNow Community Summit Polska

Największy event społeczności ServiceNow w Polsce!

Już 26 września 2024 w Warszawie!

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Co to za impreza?

ServiceNow Community Summit to wydarzenie, które realizowane jest przez społeczność użytkowników ServiceNow w Polsce.

Tworzymy miejsce gdzie można się spotkać, wymienić doświadczeniami, wiedzą lub porozmawiać z Partnerami. Celem istnienia SNUG w Polsce jest dostarczanie wartości i przestrzeni do wymiany i budowania relacji.

Summit to miejsce, gdzie spotkasz nie tylko innych użytkowników, ale również przedstawicieli ServiceNow, Partnerów oraz innych potencjalnie zainteresowanych klientów czy po prostu entuzjastów platformy. To wydarzenie jest największą z organizowanych przez nas imprezą! Pozostałe mają charakter lokalny lub są transmitowane online na naszych mediach społecznościowych.

250

Miejsc

2

Edycja

12

Prezentacji klientów

Plan na 2 edycję

Założenia tegorocznego wydarzenia skupiać się będą w obrębie hasła #bettertogether. Chcemy zachęcić Ownerów Platformy do zaproszenia również przedstawicieli biznesu i pokazać prawdziwą moc platformy w firmie. Mamy świadomość, że działy IT nie zawsze mogą się przebić ze swoimi pomysłami.

ServiceNow Community Summit to dobry moment, żeby zaprosić współpracowników z innych działów, żeby na własne oczy zobaczyli projekty realizowane przy pomocy platformy. Niech sami zapytają prelegentów o ich lekcje i wnioski jakie wyciągają dla siebie z wdrożeń – ta wiedza jest często bezcenna i nie znajdziesz jej nigdzie indziej!

Tegoroczny event prowadzony będzie w języku polskim i angielskim. Planowane są tłumaczenia symultaniczne dla obu języków.

Doświadczenia opakowane praktyką!

Chcemy adresować problemy i wyzwania użytkowników pokazując realne wdrożenia i rozwiązania, które działają i są dostępne w platformie!

Poznać się i wymienić wiedzą

Networking jest ważny w każdym obszarze życia, a ServiceNow w Polsce nabiera rozpędu, dlatego warto być blisko i poznać się lepiej!

Innowacje wdrażane u klientów

To nie tylko doświadczenia, ale również informacje o tym co nowego oraz pomysły na wykorzystanie platformy i jeszcze większy zwrot z inwestycji.

Lokalizacja

Hotel Airport Okęcie

Adres: Komitetu Obrony Robotników 24, 02-148 Warszawa

Jak było rok temu?

Oto krótkie wideo, które przedstawia jak wyglądał ServiceNow Community Summit 2023!

Rejestracja

Liczba miejsc na wydarzenie jest ograniczona, dlatego nie zastanawiaj się zbyt długo i wypełnij formularz już teraz! Wydarzenie jest darmowe dla klientów i potencjalnych klinetów.

Dla przedstawicieli partnerów, którzy chcą pojawić się na konferencji, ale nie są sponsorami, przewidzieliśmy płatne wejściówki. Płatne przed wydarzeniem lub przy wejściu kartą (wystawimy FV).

Zobacz jakie tematy czekają

Program wydarzenia

Zostań sponsorem

Bez sponsorów to się nie uda! Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami! Jeśli chcesz pojawić się na wydarzeniu jako Partner Biznesowy lub sponsor, napisz do nas, prześlemy Ci pakiety oraz informacje co możesz zyskać dzięki temu wydarzeniu!

Bilety

Dla przedstawicieli partnerów, którzy chcą pojawić się na konferencji, ale nie są sponsorami, przewidzieliśmy płatne wejściówki w kwocie 3 500 zł netto. Płatne przy wejściu kartą (wystawimy FV) lub w sklepie internetowym (FV wysłana zostanie po zakupie).

Partnerzy wydarzenia

Poniżesz znajdziesz listę firm, która wspiera
ServiceNow Community Summit 2024!


Patron Merytoryczny


Partnerzy Platynowi


Opis firmy Deloitte.

Jesteśmy partnerem ServiceNow najwyższej klasy Elite. Wielokrotnie zdobywaliśmy nagrody takie jak Global Partner of the Year, EMEA Transformation Partner of the Year. Nasze skuteczne wdrożenia, których wykonaliśmy ponad 250, poprawiły jakość pracy dla ponad 300 000+ ludzi w 33 krajach. Badania pokazują, że produktywność zespołów biznesowych dzięki naszym implementacjom platformy ServiceNow wzrasta nawet o 60 procent.

Posiadamy najwyższy w Polsce współczynnik zadowolonych klientów CSAT. Nasi konsultanci to wszechstronnie doświadczeni specjaliści, posiadający liczne certyfikaty ServiceNow, Azure, ITIL i wiele więcej.

Partner Złoty


Opis firmy e-Xim IT

e-Xim IT S.A.  od ponad 10 lat dostarcza i wdraża nowoczesne rozwiązania z obszaru Enterprise Service Management. Firma jest wiodącym Partnerem ServiceNow w Polsce (Premier Partner) w obszarach Consulting&Implementation, Reseller oraz Build Platform Partner. 

e-Xim IT oferuje swoim Klientom pełne wsparcie na każdym etapie współpracy. W ramach usług wdraża, integruje oraz utrzymuje i rozwija platformę ServiceNow. Spółka prowadzi także sprzedaż licencji poszczególnych produktów ServiceNow. 

Misją naszej firmy jest rozwój potencjału Klientów. Każdego dnia wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom oferując wsparcie, zarówno na etapie zbierania wymagań, jak i w trakcie realizacji projektów. Klienci e-Xim IT mogą korzystać z dedykowanego wsparcia technicznego, doradztwa oraz consultingu . Fundamentem współpracy jest partnerstwo, otwartość i transparentność. 

Wśród naszych Klientów znajdują się największe firmy, m.in. z branży finansowej,  farmaceutycznej, biotechnologicznej, przemysłowej, handlowej i innych. Możemy pochwalić się licznymi projektami, za których sukcesem stoi zgrany zespół doświadczonych specjalistów. Od początku działalności e-Xim IT stawia na kompetencje, zaangażowanie i rozwój zespołu. Nasi certyfikowani eksperci ServiceNow gotowi są wspierać optymalizację procesów w największych organizacjach w Polsce i na rynkach zagranicznych. 

Doświadczenie i wiedza oraz jakość świadczonych usług przekłada się na satysfakcję Klientów, czego dowodem są najwyższe wyniki ankiet ServiceNow Customer Satisfaction Score – 5.0. 

e-Xim IT jest spółką akcyjną notowaną na GPW. 

Partnerzy Srebrni


Opis firmy GuideVision – an Infosys company

GuideVision is a dynamic and progressive consultancy committed to enabling clients to reimagine and transform their enterprise service management with ServiceNow. GuideVision empowers its international clientele through strategic advice, deep expertise and innovative technological knowledge. 

We are an Elite ServiceNow partner and part of the Infosys global family. Based in the Czech Republic, we serve medium—to large customers in the region, across Europe, and worldwide. 

Opis firmy Inetum

Inetum to europejski lider w zakresie dostarczania usług cyfrowych. Zespół 28 000 konsultantów i specjalistów Inetum codziennie buduje cyfrowy wpływ dla firm, sektora publicznego i społeczeństwa. Nasze rozwiązania zwiększają wydajność i innowacyjność klientów, a także przyczyniają się do wspólnego dobra. 

Obecna w 19 krajach grupa posiada gęstą sieć placówek. Inetum współpracuje z największymi dostawcami oprogramowania, oferując unikatowe połączenie geograficznej bliskości i elastyczności.

Inetum jest partnerem ServiceNow na poziomie Elite i certyfikowanym partnerem AI z globalnym doświadczeniem ponad 450 konsultantów ServiceNow oraz lokalnym biurem w Polsce. Aby zapewnić klientom sukces, firma łączy ponad 12-letnie doświadczenie w doradztwie transformacyjnym z głęboką wiedzą wdrożeniową platformy ServiceNow.

Patroni Medialni


Porozmawiajmy

Wszystkie tematy merytoryczne i organizacyjne.

kontakt@snug.org.pl

Porozmawiajmy

Tematy organizacyjne i rozliczeniowe dla sponsorów

biuro@eventbyev.pl

ServiceNow Community Summit jest wydarzeniem organizowanym przez Polską Społeczność.
Podmiotem organizacyjnym jest firma Event by Ev NIP 958-157-80-75.

Przewiń na górę