
Nasza historia
Wraz z otwarciem biura ServiceNow w Polsce, bardzo szybko zebrała się grupa entuzjastów, którzy od dawna chcieli „wskrzesić” grupę SNUG PL.
Historia SNUG PL jest bowiem dłuższa, partnerzy i klienci wykorzystują technologię ServiceNow od wielu lat i na przestrzeni ponad dekady odbyły się dziesiątki spotkań użytkowników. Dziś jednak korzystając z okazji wzrostów i obecności ServiceNow w Polsce chcemy wykorzystać ten moment i stworzyć coś, czego w naszym kraju jeszcze nie było i tak powstała grupa SNUG.org.pl!
Przed nami długa droga, dlatego ważne jest, aby budować w oparciu o zaufanie oraz transparentne zasady i w takim duchu widzimy społeczność w Polsce!
Zapisz się do newslettera Polskiej Grupy Użytkowników
SNUG.org.pl
Jeśli chcesz poznać SNUG.org.pl lepiej, zapisz się na listę mailingową, a w odpowiedzi dostaniesz booklet, który wyjaśnia nasze cele.
Misja i wizja
Stawiamy przed sobą kilka wyzwań, które będziemy osiągać w miarę możliwości i czasu.
Biznes
Chcemy stworzyć grupę, która będzie wspierać się nie tylko technologicznie, ale również biznesowo. Każdy z nas mierzy się przecież z problemami i wyzwaniami, tą wiedzą chcemy się dzielić.
Marketing
Jednym z głównych celów grupy jest budowanie świadomości możliwości platformy ServiceNow. Chcemy, aby treści były dostępne po Polsku, dla wszystkich w formie, tekstu, audio i wideo.
Entuzjazm
Jesteśmy grupą ludzi, którzy lubią to co robią, mają chęć do działania i dzielenia się wiedzą. Chcemy w Polsce stworzyć grupę zaangażowanych i ciekawych osób, które są gotowe podarować część swojego czasu, aby wymieniać się wiedzą.
Satysfakcja
Wszystko co robimy ma w założeniu dawać coś wartościowego Tobie, ale również dla Nam. To nie jest przykra powinność, ale realizowanie siebie i swoich celów. Dlatego ma być FUN i radość z tego co robimy!
Nasz zespół
Jesteśmy wolontariuszami, którzy lubią wspieranie innych, sami mają do czynienia z platformą ServiceNow i wiedzą, że dzielenie się wiedzą jest sexy!
Dlatego jeśli chcesz wspomagać takie działania, serdecznie zapraszamy do kontaktu!

Piotr Załęski
e-Xim S.A.
Wspieranie społeczności SN w Polsce
Były Lider Community w latach 2022-2024

Jakub Gromek
Soflab Technology & Robswoje.pl
Organizacyja wydarzenia ServiceNow Community Summit
Masz pytania?
Jeśli masz jakiś pomysł, uwagę lub pytanie serdecznie zachęcamy do kontaktu, społeczność nie jest zabetonowaną ideą, a raczej niekończącą się historią, którą budujemy razem!
Zespół SNUG.org.pl